Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 14.11.2024, 14:57

Кобеляцький ліцей Полтавської обласної ради

Меню сайту
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

Виховна робота

Виховання - справа важка.

І поліпшення його умов - одна з священних обов’язків кожної людини,

бо немає нічого більш важливого, як освіта самого себе і своїх ближніх.

Сократ

 

Мета, завдання і структура виховної роботи Кобеляцького ліцею Полтавської обласної ради

Майбутнє України – за поколінням, що сьогодні в шкільних класах опановує життя, якість якого залежить від рівня розвитку життєвої компетентності.

Виховна система ліцею – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У навчальному закладі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.    

Пріоритетним у виховній роботі ліцею є:

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • залучення молоді до національної та світової культури;
  • збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

 

МЕТА:

  • формування цілісної особистості, усебічно розвиненої, здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення; інноватора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя

ЗАВДАННЯ:

  • формування в молодого покоління високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідної землі, українського народу, шанобливе ставлення до його культури;
  • формування моральної активності особистості, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого, миролюбності, готовності допомогти іншим, обов’язковості, ввічливості, делікатності, тактовності; вміння працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення; протистояти виявам несправедливості, жорстокості;
  • формування усвідомлення природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати з природою; екологічної безпеки, критичної оцінки споживацько-утилітарного ставлення до природи, вміння протистояти негативним проявам;
  • виховання особистості, яка має систему елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері;
  • виховання усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу життя;
  • формування вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях захисту власного здоров’я.

 

Сучасні учні вимагають сучасних підходів до організації виховної роботи. Тому такими популярними стали тренінги, дебати та інші інтерактивні форми роботи.

Найважливішим принципом загальноосвітньої школи є принцип гуманізму, відповідно до якого людині як вищій цінності суспільства надаються сприятливі умови для всебічного розвитку особистості.

Школа сприяє досягненню гармонії в поєднані інтересів особи, суспільства і держави.

Зміст, організація, форми і методи виховної роботи в ліцеї підпорядковуються реальному визнанню особистості учня як головної мети на формування у школярів громадянської, зрілості – системи дійового ставлення особистості до Батьківщини, суспільства, держави, природи, колективу, до праці, до самого себе.

Ідеалом виховання є гармонійно розвинена свідома людина, що наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними й патріотичними почуттями, є носієм кращих надбань національної та світової культури, здатна до саморозвитку і самовдосконалення.

Реалізація основних завдань і принципів виховання в нашому ліцеї здійснюється, як і у всій національній системі освіти, у таких пріоритетних напрямках:

  1. ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ
  2. ВІЙСЬКОВО–ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
  3. ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ
  4. ХУДОЖНЬО–ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
  5. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ
  6. МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
  7. ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАНННЯ
  8. ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ
  9. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ТА СПРИЯННЯ ЇЇ ТВОРЧОМУ РОЗВИТКУ

Для реалізації цих завдань у закладі  розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників

 

Виховна робота реалізується за такими напрямками:

  • Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
  • Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
  • Пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
  • Національно-патріотичне виховання.
  • Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
  • Культурологічне виховання.
  • Організація позаурочної діяльності учнів через гурткову, секційну, дослідницьку роботу.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz