Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 20.07.2018, 17:54

Кобеляцький навчально-реабілітаційний центр

Меню сайту
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Візитна картка

    Наш навчальний заклад спрямовує свою діяльність на реалізацію державної політики в системі спеціальної освіти, основних положень чинної нормативної бази, яка є підґрунтям для реалізації принципів гуманізації, демократизації освіти, методичної переорієнтації процесу навчання на розвиток особистості учнів з особливими освітніми потребами, формування їх основних освітніх, виховних та життєвих компетенцій.

    Педагогічний колектив Кобеляцького НРЦ  працює над проблемою „Комплексна реабілітація нерозривно пов’язана з соціальною адаптацією вихованців, інтеграція в соціум”. У діяльності навчального закладу забезпечується прозорість, відкритість, демократичність управління.

     У школі з метою успішного інтегрування дітей у суспільство створена сучасна практична база для здобуття учнями професійних навичок столяра, слюсаря, швеї - це 8 майстерень (3 слюсарні, 1 столярна, 3 швейні, 1 сільськогосподарської праці).

     Усі майстерні повністю забезпечені сучасним обладнанням і необхідними матеріалами. Під час занять у майстернях досягаються помітні зрушення як у загальному розвитку вихованців, так і в формуванні у них працездатності та професійної мобільності.

    У центрі створено і успішно функціонує невелике підсобне господарство: міні-молочна ферма, міні-пекарня, сад, теплиці, квітники, 65,2 га землі. З 2011 року утримується також невелика кількість свиней.

   Підсобне господарство допомагає учителям трудового навчання якісно виконувати програму з трудового навчання, успішно розв’язувати завдання психологічної і практичної підготовки дітей до самостійного життя.

   Велика увага приділяється розвитку творчих здібностей учнів. У нашому навчальному закладі працює 12 гуртків, серед яких особливою популярністю серед дітей користуються гуртки: „Майстерня народних умільців”, „Віртуальний світ”, „Калинове намисто”(вокал), „Чарівний пензлик”, „Лозоплетіння”, „Чарівна стрічка”, „Театральний”, „Творчий феєрверк”, „Вінок України”, та ін.

      Наші вихованці - призери районних, обласних та Всеукраїнських конкурсів.У школі-інтернаті традиційними стали тижні здоров’я, що проводяться двічі на рік. Учні школи брали участь в обласному турнірі з міні-футболу «Дружба» (І місце), в районній спартакіаді з легкої атлетики та легкоатлетичного кросу (І місце), у змаганнях з міні-футболу серед юнаків. У заліку районної спартакіади школярів (ІІІ місце), в обласних змаганнях з легкої атлетики серед дітей-інвалідів «Повір у себе» (І, ІІ місця), в обласних змаганнях з міні-футболу за сприяння фонду братів Павліченків (ІІ місце).

    Навчальний процес у школі відбувається за умови постійної, активної взаємодії усіх учасників  навчального процесу, де і  учень, і учитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання: моделюються життєві ситуації, використовуються рольові ігри, спільно вирішуються проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації.

   Оскільки проблему виховання молодого покоління в сучасних умовах можна віднести до найскладніших соціальних питань, то виховний процес у нашому навчальному закладі є ядром педагогічної діяльності та розглядається як цілісна динамічна система. Провідна ідея виховної системи, яка склалася у школі-інтернаті, - розвиток  особистості учнів, корекція розумових і фізичних можливостей. Ця система базується на комплексному підході.

    Виховна робота будується на традиціях і звичаях українського народу, вивченні його історичної і культурної спадщини, вихованні в молодого покоління поваги до державних символів України, патріотичної свідомості.

      Виховний процес відбувається через:

•        збереження та розвиток традицій школи-інтернату;

•        позаурочну пізнавальну діяльність;

•        проведення предметних тижнів;

•        роботу вихователів і класних керівників;

•        діяльність ради школи, учнівського самоврядування;

•        роботу з батьками;

•        соціально-психологічний супровід освітнього процесу;

•        діяльність гуртків, секцій.

      Сучасна матеріально-технічна база, культурно-спортивна, лікувально-оздоровча база школи спонукає вихованців до гармонійного розвитку особистості.

      Гаряче збалансоване п’ятиразове харчування, вітамінні столи,  дії медичної, соціально-психологічної, логопедичної служб, робота кабінету ЛФК забезпечують зміцнення здоров’я наших дітей. У розв’язанні актуальних проблем суттєву роль відіграє система психологічного супроводу діяльності навчального закладу, основною метою якого є підтримка комфортного освітнього середовища, що сприяє найповнішому розвитку учасників навчально-виховного процесу. Психологічна служба відіграє ключову роль у реалізації просвітницької, профілактично-превентивної та консультаційної роботи.

      Колектив школи впевнений, що до дітей, які мають соціальні труднощі, треба ставитися з особливою увагою та турботою. Чітко налагоджена система керівництва, творчий підхід до організації режиму дня, проведення дозвілля учнів, широкий обмін досвідом, тісний взаємозв’язок з іншими спеціальними загальноосвітніми закладами, інтегроване навчання - це складові, які забезпечують адаптацію дітей з особливими потребами, їх подальший вхід в соціум.

       Наш навчальний заклад - це :

•        розумна школа, де навчаються усі: учителі, батьки, а насамперед - діти;

•        добра школа, де кожне заняття - урок доброти, кожна справа - на користь людям; де учень відчуває любов до себе, чуйність педагога, підтримку і допомогу дорослих;

•        дипломатична школа, яка вчить культури спілкування, уміння долати конфлікти, моделювати взаємовідносини;

•        духовна школа - у якій усі справи - для і заради людини; де виховуються моральні людські цінності;

•        школа партнерства педагогів і учнів.

•        мудра школа, яка вчить жити в злагоді з довкіллям, з оточуючими людьми;

•        школа надії, у якій учні забезпечені педагогічною підтримкою, прграмами індивідуального розвитку, що допоможе реалізуватися в майбутньому дорослому житті;

•        школа творчості, у якій учителі разом з учнями готові до творчого пошуку, винахідливості, ініціативи.

Вхід на сайт
Пошук
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz