Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 21.09.2018, 22:25

Кобеляцький навчально-реабілітаційний центр

Меню сайту
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Організація методичної роботи

Методична робота в Кобеляцькому НРЦ організована за напрямками:

  • робота педагогічної ради;
  • робота методичної ради;
  • робота методичного об,єднання вчителів та вихователів;
  • робота психолого-педагогічного семінару;
  • наради при директорові;
  • методичні оперативки;
  • методичні тижні;
  • ярмарок педагогічних технологій;
  • психолого-педагогічний консиліум;
  • участь у зональному методичному об`єднанні;
  • конкурс «Учитель року»;
  • конкурс «Класний керівник»;
  • самоосвіта;
  • наставництво;
  • творчі звіти.

В основу методичної роботи покладено три напрямки діяльності педагогічного колективу: пізнавальний,тематичний та узагальнюючий.

Метою пізнавальної діяльності є формування свідомості педагогів, відкритої до розв`язання освітніх проблем.

Метою тематичної діяльності є визначення шляхів розв`язання актуальних проблем, які постають перед педагогічним колективом і сприяють набуттю вчителями та вихователями практичних вмінь та навичок інноваційної педагогічної діяльності.

Метою узагальнюючої діяльності є закріплення позитивного інноваційного досвіду, його пропаганда, показ результативної роботи вчителів і вихователів.

Концептуальні напрямки діяльності НРЦ, стратегію запровадження інновації, зміст і форми роботи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників визначає і розглядає методична рада закладу, яка є направляючим та координуючим органом всієї методичної роботи освітньої установи в цілому.

Методичні об`єднання є основною колективною формою методичної роботи в НРЦ. У навчальному закладі діють шість методичних об’єднань вчителів і вихователів:

  • методичне об`єднання вчителів початкових класів (голова-Бражко С.П.);
  • методичне об`єднання вчителів гуманітарного циклу (голова-Савенко О.А.);
  • методичне об`єднання вчителів природничо-математичного циклу (голова-Ніколаєнко А.М.);
  • методичне об`єднання вчителів трудового навчання (голова-Корчуков О.Ю.);
  • методичне об`єднання класних керівників (голова-Варченко О.Б.);
  • методичне об`єднання вихователів (голова-Євсеєнкова В.В.).

Діяльність методичних об`єднань спрямована на вирішення таких завдань:

- забезпечення засвоєння та використання найраціональніших методів i прийомів навчання та виховання учнів;

- постійне підвищення рівня загально - дидактичної та методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально-виховного процесу;

- втілення в життя інноваційних та інтерактивних методів і форм навчально-виховної роботи;

- обмін досвідом, пропаганда та здійснення нових підходів до організації навчання та виховання;

- створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагога.

Організація та зміст діяльності методичних об`єднань у НРЦ здійснюється відповідно до планів роботи на поточний рік, затверджених на засіданнях методичної ради школи. Члени методичних об`єднань готують доповіді та інформації на визначені в плані теми, обговорюють новинки методичної літератури, знайомлять колег зі своїми досягненнями в роботі. Кожен член методичного об`єднання проводить відкритий урок чи заняття згідно графіка, затвердженого директором закладу. Ці уроки та заняття обговорюються на засіданнях методичних об`єднань.

  • рік питання методичної роботи розглядаються на засіданнях педагогічної ради та нарадах при директорові.

Важливу роль у системі методичної роботи НРЦ відіграє атестація педагогічних працівників. Мета атестації - активізація творчої професійної діяльності, стимулювання безперервної спеціальної та загальної освіти та самовдосконалення, морального та матеріального заохочення. Дедалі більшого поширення в нашому закладі набувають творчі звіти вчителів, що атестуються.

Однією з форм методичної роботи в освітній установі є проведення психолого-педагогічних семінарів, де педагоги знайомляться з новітніми досягненнями психолого-педагогічних наук та на практиці шукають шляхи подолання проблем, які виникають у ході навчально-виховної діяльності. Були проведені семінари на тему:

  • конфлікти між учителями та учнями. Шляхи виходу;
  • дитяча агресивність та як з нею справлятися;
  • створення комфортного клімату у колективі;
  • адаптація учнів 5 класу до нових умов навчання;
  • психологічний тимбілдінг-будування команди.

Ще однією формою методичної роботи у НРЦ є предметні тижні, які проводяться протягом навчального року:

  • Олімпійський тиждень фізкультури та спорту;
  • тиждень сільськогосподарської праці;
  • тиждень історії та права;
  • тиждень математики;
  • тиждень столярної справи;
  • тиждень початкової школи;
  • тиждень географії;
  • тиждень слюсарної справи;
  • тиждень здоров’я та здорового способу життя;
  • тиждень соціальної педагогіки, психології та логопедії;
  • тиждень образотворчого та музичного мистецтва;
  • тиждень рідної мови;
  • тиждень книги;
  • тиждень природознавства;
  • тиждень СПО;
  • тиждень швейної справи.

У рамках предметних тижнів педагоги проводять відкриті уроки та заняття, загальношкільні свята, вікторини, конкурси, виставки, презентації, випускаються стінгазети.

Вхід на сайт
Пошук
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz